Jump to content

Eitan778

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Eitan778

  1. לאחרונה רכשתי ניסן אלמרה פרפקט שנת 2006 1800 סמ״ק. ושמתי לב שבניוטרל הטורים של המנוע הם על 1 וחצי. סל"ד כאילו 1500 סל"ד קבוע וזה מוזר. ולא הגיוני וגורם לי קפיצות בגיר, ואכילת דלק מיותרת. הלכתי למוסך ושם ניקו לי קצת את המצערת אך זה לא עזר. הבנתי שהרכבים האלה המחשב קובע את הסל"ד. אשמח לייעוץ בנושא. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...