Jump to content

יוני קריקט

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יוני קריקט

  1. אחלה פורום יש פה. בפורום של הונדה לא הגיבו לי אפילו פעם אחת.
  2. המנוע לא מראה סימני מצוקה כשהמנורה לא דלוקה. השאלה אם עכשו אין נזק מהתקלה יהיה בעתיד? יש אפשרות לבדוק את זה אחרי התיקון? תודה רבה לכל העונים!
  3. שלום לכולם. רכשתי סיויק 2009 עם 45k. אחרי שבוע נדלקה לי מנורת השמן (לחץ נמוך) יש לציין שזה קורה רק בהתנעה חוזרת לאחר נסיעה של 10 דקות בערך. עכשו, גם כשהיא נדלקת בהנעה החוזרת אפשרי לכבות אותה בהעלאת הטורים ל3k והיא לא חוזרת להדלק גם בנסיעה של שעות. הגעתי למוסך כי האוטו עדיין באחריות בדקו לחץ שמן ואכן בהנעה חוזרת (כשהאוטו חם) לחץ השמן נמוך כשמעלים טורים ל3k היא נכבית ולא נדלקת שוב עד להנעה הבאה. לאחר התייעצות של המוסך עם מהנדסי הונדה הוחלט להחליף משאבה. קשה להסתובב עם הרגשה שאחרי שבוע השארת רכב שרכשת ב100k₪ במוסך. השאלה אם בכל הבדיקות שנעשו ברכב לא קוצרו חיי המנוע? והאם יש למישהוא חוות דעת כללית להרגיע, או להפך. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...