Jump to content

sharp80

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של sharp80

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הבעייה שלי הייתה המזגן ברכב שברולט אוואו 2004: הוא הוציא אוויר חם בלבד. החלטתי במקום ללכת למוסך ללכת למזגנאי. הלכתי ליצחק וויס ברחוב בזל 13 בקריית אריה בפתח תקווה. הוא החליף לי שסתום והזין גז במחיר 650ש"ח + מע"מ. ממה שראיתי זה מחיר טוב. הוא עשה רושם של מישהו שמבין עניין.
  2. היי, תודה רבה על התשובות. מצטער שלא יצא לי לענות עד עכשיו. הבעייה שלי הייתה המזגן ברכב, הוא הוציא אוויר חם בלבד. החלטתי במקום ללכת למוסך ללכת למזגנאי. הלכתי ליצחק וויס ברחוב בזל 13 בקריית אריה בפתח תקווה. הוא החליף לי שסתום והזין גז במחיר 650ש"ח + מע"מ. ממה שראיתי זה מחיר טוב. הוא עשה רושם של מישהו שמבין עניין.
  3. היי, ברשותי שברולט אוואו 2004 עם כמה בעיות שדורשות מוסך. אשמח לקבל המלצות למוסך הוגן. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...