היי, תודה רבה על התשובות. מצטער שלא יצא לי לענות עד עכשיו.
הבעייה שלי הייתה המזגן ברכב, הוא הוציא אוויר חם בלבד.
החלטתי במקום ללכת למוסך ללכת למזגנאי.
הלכתי ליצחק וויס ברחוב בזל 13 בקריית אריה בפתח תקווה. הוא החליף לי שסתום והזין גז במחיר 650ש"ח + מע"מ.
ממה שראיתי זה מחיר טוב. הוא עשה רושם של מישהו שמבין עניין.