Jump to content

avil78

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של avil78

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אשמח לקבל חוות דעת מנסיון אישי לגבי המערכת למאזדה 3. תודה מראש, אבי
  2. עבר זמן מאז השרשור האחרון, האם יש פה חברים עם נסיון שיכולים לעדכן האם כדאי להעביר לגפ"מ? תודה מראש, אבי
  3. אשמח מאוד לדעת באותו עיניין האם יש כאן משהו עם מאזדה 3 ומערכת גפ"מ שיכול לתת לי חוות דעת לפני החלטה אם להתקין?
×
×
  • תוכן חדש...