ברשותי סקודה סופרב 2010 , לאחר 30000 ק"מ ,פחות משנתיים על הכביש , גיליתי קרעים בצמיגים הקדמיים בשני צידי הצמיג. הצמיגים שסופקו עם הרכב הם מתוצרת חברת דנלופ . מסרתי את הצמיגים הקרועים לבדיקה בדנלופ , ושם נודע לי שאינני הראשון הפונה אליהם בעניין זה. בדיקת דנלופ קבעה "אין פגם בית חרושת . נובע מסוג רכב/ מומנט ". בע"פ נאמר לי כי סוג הצמיג הזה אינו מתאים למשקל הרכב. פניתי לסקודה באמצעות מוסך השרות שלי ונעניתי כי אין להם אחריות והקרעים נובעים מנהיגה אגרסיבית. ביקשתי התשובה בכתב וטרם נעניתי. אני פנסיונר בן 71 ונוהג מ-1960 . מצאתי עוד נפגעים מבעיה זו ואני מבקש לרכז רשימה מלאה של כל בעלי הסקודה סופרב שסבלו מאותה הבעיה. בדקתי ומצאתי שרכבים מ-2010 המצויידים בצמיגי קונטיננטל לא סבלו מהבעיה. מצפה לתגובה מכל מי שיכול לעזור בעניין זה. אהרן