Jump to content

bstree

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי bstree

  1. אני אכנס לבדוק את זה בטיפול הקרוב ביחד עם שאר "מטלות יישור קו" מבדיקת הרכב תודה
  2. שלום קניתי סיטרואן C3 שנת 2008 כשאני מכבה את הרכב אני שומע רעש מאחורה - כמו איזו מערכת ש"מתקפלת"/נסגרת תהיתי מה הרעש הזה. מישהו יודע? תודה אילן
  3. עניין הנוחות הוא אינדיבידואלי צריך לזכור שאת הנוחות אתה צריך להשוות לרכבים באותו המחיר באותה רמת אחזקה בכל מקרה, אני הייתי נמנע מלקנות את הרכב הזה מליסינג אם תמצא מישהו שקנה רכב כזה בבעלות פרטית, יהיה עדיף לך. אני אישית גם מחפש רכב ודי נמנע משברולט, אני חשבתי על פוקוס. גם שם יש גרסת 5 דל' ואיכות החומר והאחזקה יותר טובה תנסה גם בכיוון הזה
  4. לי היה אחד כזה (4 דלתות) מהחברה מאוד נהניתי מהנסיעה איתו הרכב מאוד מפנק וכיפי לנהיגה, אחד הנוחים שהיו לי לגבי אמינות: - נסעתי רוב השבוע מגדל העמק - לוד - בשאר הימים - מגדל העמק - מצפה נטופה (גם מרחק לא קטן כולל עליות) - התקלה היחידה שראיתי היתה שנשרפו לי הפנסי רכב והבנתי שזה "המחלה" של הרכבים האלה. יש לציין שלא אני תחזקתי את הרכב אלא החברה, אז אני לא יודע מה היו העלויות. כמו כן, היה לי את הרכב בגיל שנתיים על הכביש אני לא יודע איך הרכב עכשיו אחרי 4-5 שנים. מקווה שעזרתי אילן
  5. בנוסף: ראיתי שנתוני צריכת הדלק מצויינים מעל 15 לאוטומט 19 לידני ???? האם זה נכון?
  6. למישהו יש מידע לגבי אחזקה של הונדה ג'אז? כמה זה יותר יקר במוסך? האם זה כדאי? ראיתי שיש כמה למכירה בתקציב שלי
  7. התכוונת ליורו-סוויפט? כי סוויפט יש או חדשות מאוד או ישנות מאוד לפי יד 2 אני רואה בתמונות שהרכב נראה קצת אונו מוגדל מישהו מכיר את הרכב ויכול לתת חוות דעת?
  8. תודה חיזקת מחשבות שלא הייתי בטוח בהן... מכיוון שמאוד קשה להשיג פוקוס ידנית. האם מוסכי הונדה/וולוו הם כאלה מאוד יקרים? בעבר הייתה לי אופל אסטרה דיזל ונקרעתי במוסכי UMI - אלפי שקלים לטיפול, פשוט לא ייאמן לכן אני מאוד חושש מהנושא אם מדובר בתוספת של אחוזים בודדים זה היה יותר מרגיע. אני לא "סגור" על רשימת הרכבים, פתוח להצעות רלוונטיות מה שאני פוסל זה כל יוצאות צרפת, קוריאה, איטליה ו-UMI. תודה אילן
  9. שלום ברצוני לקנות רכב משומש יש לי אשה ושני ילדים והסתדרתי עד עכשיו עם פיאסטה אני לרוב נוסע יחידי ודי הרבה האופציות שאני חושב עליהן: (2002 - 2006) - פורד פוקוס ידנית - סוזוקי איגניס - עדיפות לידנית - הונדה ג'אז - עדיפות לידנית התכונות שחשובות לי: - צריכת דלק - אמינות - עלות אחזקה סבירה מכיוון שברכבי עבר מאוד נהניתי ממאזדה ופורד פיאסטה - פורד מאוד קרובה לליבי, קשה מאוד להשיג ידנית וצריכת הדלק באוטומט גבוהה מידיי הונדה מצטיינת בצריכת דלק ובנפח פנימי אך אני מאוד חושש מעלויות אחזקה במוסכי וולוו. סוזוקי היא פשרה מצוינת בכל התחומים אך לפי מה שקראתי מבפנים היא די מיושנת, יותר צפופה וקצת רקדנית על הכביש. המחיר של שלושתן פחות או יותר באותו סדר גודל. אשמח לעצות / מידע נוסף בכדי להחליט בלב שלם תודה אילן
×
×
  • תוכן חדש...