תודה
חיזקת מחשבות שלא הייתי בטוח בהן...
מכיוון שמאוד קשה להשיג פוקוס ידנית.
האם מוסכי הונדה/וולוו הם כאלה מאוד יקרים?
בעבר הייתה לי אופל אסטרה דיזל
ונקרעתי במוסכי UMI - אלפי שקלים לטיפול, פשוט לא ייאמן
לכן אני מאוד חושש מהנושא
אם מדובר בתוספת של אחוזים בודדים זה היה יותר מרגיע.
אני לא "סגור" על רשימת הרכבים, פתוח להצעות רלוונטיות
מה שאני פוסל זה כל יוצאות צרפת, קוריאה, איטליה ו-UMI.
תודה
אילן