Jump to content

גינוסר

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גינוסר

  1. תודה רבה על האכפתיות שלך. האם יש לך המלצה לגבי הילוך ידני או אוטומט?
  2. זה DSG 7 לא ידנית. הזמנתי לפני סוף תקופת המבצע אז המחיר עדיין תקף. מה דעתך?
  3. בדרך כלל אינני קונה אוטו חדש אלא יד שניה דרך ליסינג. התרשמתי מה סקודה יטי אמבישיון 1.2 - רציתי לדעת איך אתם מתרשמים. כעת הוא במבצע אך אינני יודע האם כדאי. דיווחים ב topgear ועוד מאוד מעודדים אבל ... איך מבחינת חלקים, שירות, בטיחות וכיף? תודה גינוסר
×
×
  • תוכן חדש...