שלום,
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי
אמי רוצה להעביר את הרכב שלה על שמי כי אני מתחילה לקבל הוצאות רכב בעבודה
היא עברה ניתוח לאחרונה ואינה ניידת ולא תוכל להגיע בקרוב למשרד הרישוי או לבנק הדואר
האם מישהו יודע איך ניתן להעביר בעלות "מרחוק"?
האם היא יכולה לתת ייפוי כוח למישהו בשבילה?
תודה!