Jump to content

bebe257

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של bebe257

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום חברים, אודה להמלצה לרמקולים איכותיים לרכב ללא צורך במגבר (אם קיים דבר שכזה?) ברשותי פוקוס סטיישן חדשה ואני מעוניין להוסיף זוג רמקולים על מנת לשפר מעט את חווית האזנה למוזיקה. אני לא מעוניין לפרק את הרמקולים הקיימים ולרכב אין מגש אחורי לכן אני צריך גם קופסות תהודה לרמקולים. מה התצורה הכי טובה לחברם? לחוטים של הרמקולים האחוריים ? אם אמקם את הקופסות והרמקולים בתא המטען זה יפגע בסאונד משמעותית? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...