מחפש רכב עד 10k משפחתי אוטומט ברמת נוחות סבירה והכי חשוב אמין עם ראש שקט לגמרי.סיכוי טוב שעוד עשרה חודשים אני מקבל רכב מהעבודה כך שרצוי שגם יהיה בעל סחירות טובה.מחיפוש קל העליתי שכריזמה בשנים 99 98 והלנסר קלאסיק 2000 נחשבות אמינות.השאלה מי מבין השתיים יותר מומולצת בשיקלול של סחירות דלק ואמינות?
או לחילופין יש למישהו הצעות נוספות?
תודה.