Jump to content

roiamato

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי roiamato

  1. תיקון : גולף דור 4 שנת 2004 אוטומט.
  2. אני מחפש לקנות רכב , רציתי לשאול כמה שאלות לגבי גולף שנת 2004 מנוע 1600 אוטומט mk4 הדגם הבסיסי . מישהו יודע מה בערך את צריכת הדלק שלה ? היא נחשבת לרכב חסכוני ? שמעתי שבשנים האלו יש הרבה בעיות בגיר האם זה נכון ? . האם יש בעיות מסוימות שמוכרות לדגמים אלו ? אני מתכנן לקנות אחד אז רציתי להיות בטוח לגבי הדברים האלו . תודה רבה לעוזרים :]
  3. תוודה רבה על העזרה , עוד דבר קטן ששמעתי על הפגו זה שיש להם הרבה בעיות עם החשמל ברכב , ושהרכב עצמו הוא לא נחשב כרכב אמין . רציתי לשאול אם זה נכון או שזאת עוד אחת מהשמועות ?
  4. אני מחפש רכב שיהיה בסביבות ה 20k שאני יוכל לנסוע איתו ללימודים ( אני סטודנט ) , אני צריך רכב קטן שלא אוכל הרבה דלק אבל שגם יראה טוב ושיסע טוב. חשבתי על הפגו 206 xs מנוע 1600 3 דלתות. רציתי לקבל חוות דעת על האוטו , אם האוטו אמין , איך הנסיעה איתו , מה הצריכת דלק שלו והאם הטיפולים יקרים . תוודה רבה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...