אני מחפש רכב שיהיה בסביבות ה 20k שאני יוכל לנסוע איתו ללימודים ( אני סטודנט ) , אני צריך רכב קטן שלא אוכל הרבה דלק אבל שגם יראה טוב ושיסע טוב.
חשבתי על הפגו 206 xs מנוע 1600 3 דלתות. רציתי לקבל חוות דעת על האוטו , אם האוטו אמין , איך הנסיעה איתו , מה הצריכת דלק שלו והאם הטיפולים יקרים .
תוודה רבה לעוזרים