שלום לכולם.
אשמח אם תוכלו לתת לי חוות דעת על הדבר המוזר הזה:
יש לי פולו שנת 96 ידנית. הרכב מתניע בקלות בבוקר ובערב אבל בצהריים כשחם- כלום. אפילו לא משמיע קול כאילו הוא משתעל.
אין לי עם מי להתייעץ וגם המוסכניק שלי לא יודע מה זה. מישהו אמר לי שזה יכול להיות הממסר של המחשב או משאבת הדלק.
מה דעתכם? מהזה בכלל מימסר?
תודה רבה על העזרה!