Jump to content

ran2007200

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ran2007200

  1. יש לי ביטוח מקיף אז מה זה אומר לגבי התאונה.. כיביכול זה לא נזק חמור הטמבון שלו שלם ולא נסרט והפנס לא נפגע.. רק הטמבון נכנס מעת פנימה.. העם עליי להתערב בנושא או שחברת הביטוח שלי תטפל בזה?
  2. שלום ברצוני לבקש התיעצות קלה למקרה שקרה לי לפני שעה הורדתי את חבר של ברחוב ללא מוצא.. עכשיו מאחורי היה רכב שלא ראיתי אותו במראה האחורית מאחר והוא היה מונמך.. עכשיו שבאתי לצאת נסעתי ברוורס במהירות איטית בשביל לצאת מהרחוב וברגע האחרון שמעתי ציפצוף ובום.. לכחתי קצת את הרכב קדימה בשביל ליראות מה קרה.. אני קיבלתי עיקום קל לטמבון שהצלחתי לסדר כבר עם היד יותר מאוחר והוא קיבל עיקום קל למספר רכב ולפינה הקדמית של הרכב (כאילו כנכס טיפה פנימה) נתתי לו את הפרטים שלי + מספר הפוליסה של הביטוח והוא צילם את הפגיעה שלי ושלו וניפרדנו בשלום.. רציתי לדעת מה יהיה מעכשיו עם אני צריך עכשיו לשלם לו או שחברת הביטוח עושה את את זה וכו... זה פעם ראשונה שאני מעורב בתאונה ואני מאוד מבולבל בבשקה שמשהוא יסביר לי מה הולך להיות תודה רבה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...