Jump to content

taltool

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של taltool

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם! חבר חמוד מאוד הפנה אותי להתייעץ כאן, וממש שמחתי לגלות כזה פורום חי, חביב ותומך! אז אני טלי. נעים מאוד. היה לי קטנוע 50 סמ"ק עד לפני שנתיים. ואז, בעקבות מותו הטראגי (הרכבתי יותר מדי+לא התמדתי בטיפולים), ועקב שינוי עבודה, עברתי לאוטו. כבר שנתיים שאני נוהגת על יונדאי אקסנט 98. המחיר של הטסט (850), התיקונים (יותר מ3000 השנה), הדלק (750 לחודש), והחניה, הכריעו אותי, וגרמו לי לשקול לחזור ל125 (מה גם שהפקקים האלה, פשוט בלתי נסבלים. ויש הטוענים שעד היום אני נוהגת באוטו כאילו שאני על הקטנוע. קשה להתרגל ולהשלים עם גזירת הפקקים...). אז עכשיו, שניה לפני שאני מחליטה סופית (כי בכל זאת, אני זוכרת כמה חמים וענים היה בתוך האוטו עם המוזיקה בחורף...), יש לי כמה שאלות (תוהה כמה זה יוזיל לי בחודש/שנה את ההוצאות): 1. כמה עולה ביטוח חובה וצד ג' ל125? 2. אגרת רישוי- ראיתי באתר של משרד התחבורה- 160. וכמה עולה הטקסט עצמו? 3. מה עוד אני צריכה לבדוק? אפשר לדעת כמה ממוצע של תיקונים, נגיד למובי של קימקו 2009? או למשהו בסיגנון? מישהו פה עשה מעבר כזה ויודע בכמה זה יחסוך? (מנסה להבין כמה יישתלם לי לעבור בחורף לאוטובוסים..). אני בטח אצטרך פה עוד הרבה ליווי- קודם בשלב ההחלטה, ואז בשלב הביצוע (איך למכור את האוטו ואיך לבחור קטנוע). תודה ושתהיה שבת מצויינת! טלי.
×
×
  • תוכן חדש...