Jump to content

איש עם קב.

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי איש עם קב.

  1. שלום וברכה עזרה קטנה יש ברשותי קאיה קרניבל להלן פרטיו- בנזין, שנת 2000. ייד 4. עם 102650 קמ בלבד, רכב שמור ובמצב מעולה, בכמה יכול למכור אותו?? הרי הוא לא נמכר במחירון שלו, אשמח לדעת מה המחירון שלו ובכמה מקובל למכור אותו היום בשוק, תודה,
  2. כן. אם אתה מתכוון שחיברו לפתח המילוי מים והכניסו לחץ אוויר אז כן ביצעו והיה תקין
  3. שלום שלום לכולם, אני חדש כאן בפורום, יש ברשותי סוזוקי ליאנה 2002 5 דלתות, לפני כחודש שמתי לב שהרכב מתחמם ומים ברדיאטור נעלמים . והייתי במוסך, זה מה שעשו שם: 1. פירוק רדיאטור וניקויו - היה נקי לחלוטין - בדיקת לחץ תקינה 2. החלפת תרמוסטט 3. החלפת פקק רדיאטור 4. פירוק משאבת מים והכל היה תקין ולא נוזל, 5. החלפת הצינור הגמיש בין פתח המילוי למנוע, לאחר שכל זה לא פתר את הבעיה והחלטתי להפסיק היות וכבר רציתי לחזור הביתה התקשר אלי חבר וסיפרתי לו את המקרה לאחר כמה דקות התקשר אלי מהנדס של סוזוקי (שמכיר את החבר שלי שהוא הפנה אותו אלי) והוא אמר שזה תופעה קצת מוכרת והמליץ לבטל את כניסת המים לקבינה לרדיאטור החימום, אכן עשינו ביטול וחיברנו את הצינור ישר חזרה לכניסה, ובנסיעות מאז אכן לא מתחמם, בנסיעות יומיומיות מפ"ת לחולון הכל בסדר לא מתחמם ולא מאבד מים אך בנסיעות מפ"ת לירושלים למשל לקראת סוף הנסיעה הרכב מתחמם ויש צורך למלא מים שוב ברדיאטור, השאלה מה עוד ניתן לבדוק? מישהו אמר לי לברר האם יש ברכב קולר גיר? מישהו יודע מה הנתנים של הפקק של רדיאטור אולי הו אלא תקין ובנסיעות ארוכות שמתחמם הוא פורק ולא עומד בלחץ, אשמח לכל עזרה , הרכב הזה משמש אותי יום יום (איש עם קב בסופו של דבר) שעה שעה , תודה לכולם ויום טוב מייק
×
×
  • תוכן חדש...