שלום שלום לכולם,
אני חדש כאן בפורום,
יש ברשותי סוזוקי ליאנה 2002 5 דלתות,
לפני כחודש שמתי לב שהרכב מתחמם ומים ברדיאטור נעלמים . והייתי במוסך, זה מה שעשו שם:
1. פירוק רדיאטור וניקויו - היה נקי לחלוטין - בדיקת לחץ תקינה
2. החלפת תרמוסטט
3. החלפת פקק רדיאטור
4. פירוק משאבת מים והכל היה תקין ולא נוזל,
5. החלפת הצינור הגמיש בין פתח המילוי למנוע,
לאחר שכל זה לא פתר את הבעיה והחלטתי להפסיק היות וכבר רציתי לחזור הביתה התקשר אלי חבר וסיפרתי לו את המקרה לאחר כמה דקות התקשר אלי מהנדס של סוזוקי (שמכיר את החבר שלי שהוא הפנה אותו אלי) והוא אמר שזה תופעה קצת מוכרת והמליץ לבטל את כניסת המים לקבינה לרדיאטור החימום, אכן עשינו ביטול וחיברנו את הצינור ישר חזרה לכניסה, ובנסיעות מאז אכן לא מתחמם,
בנסיעות יומיומיות מפ"ת לחולון הכל בסדר לא מתחמם ולא מאבד מים אך בנסיעות מפ"ת לירושלים למשל לקראת סוף הנסיעה הרכב מתחמם ויש צורך למלא מים שוב ברדיאטור, השאלה מה עוד ניתן לבדוק?
מישהו אמר לי לברר האם יש ברכב קולר גיר?
מישהו יודע מה הנתנים של הפקק של רדיאטור אולי הו אלא תקין ובנסיעות ארוכות שמתחמם הוא פורק ולא עומד בלחץ,
אשמח לכל עזרה , הרכב הזה משמש אותי יום יום (איש עם קב בסופו של דבר) שעה שעה ,
תודה לכולם ויום טוב
מייק