Jump to content

max511

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי max511

  1. בסדר יש שאלה אחרת בנושא אני מקווה לענות
  2. שלום חשבתי לקנות מכונית מאמריקה יבוא אישי אבל מודל המכונית 2005 האם יש אפשרות להכניס את הרכב יותר משנתיים???? שאלה נוספת אני רוצה לדעת את המחיר של המשלוח והמכס ולקח רישיון רכב תודה
×
×
  • תוכן חדש...