אהלן שלום לכולם יש ברשותי מאזדה 6 שנת 2005 2.0
היום החלטתי לבדוק אותה אחרי שנתיים שהיא אצלי לראות אם היא ''מפרפרת'' בקיצור מתחת לבית שלי נשפך למישהו קצת חצץ אז קפצתי על המציאה ואמרתי בוא ניבדוק עמדתי על החצץ ונתתי פול גז והאוטו פירפר והנהנתי כמובן שלא היה אף אחד בסביבה אז ניסיתי עוד הפעם אז הפעם עשיתי פרסה על החצץ בשביל לנסוע לכייון השני ובאתי במהירות ואז הסתובבתי והכנסתי לרוורס במהירות כמו 5-10 קמש ולחצתי ברקס ועכשיו אחרי שעצרתי היה מין צליל כזה של כחחח מין חיכוך כזה עכשיו אני רוצה לדעת שאם זה היה מהגיר או מהצמיגים במקרה ואם זה מהגיר אז הוא נהרס ? תודה רבה לעונים