צבע מטלי זה 3,198 ש"ח
איתורן סייב + עלוקה זה 1,749 ש"ח
חיישני חניה אחוריים עם צג 690 ש"ח
(ככה התמכור שרשמו לי בהצעה)
זה יוצא ביחד סביבות ה5 אלף + מעמ זה אומר שקבלת הנחה יפה מאוד איפה קנית? לפני כמה זמן?
בקשר לגאנטים הציעו לי את מה שיש בתצוגה זה לא נראה משהו בגלל זה אני לא רוצה את זה