Jump to content

לורנצו

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי לורנצו

  1. שלום לכולם, בעקבות התרחבות המשפחה אני רוצה לרכוש רכב גדול יותר מהאיביזה שיש לי כרגע יש רכב מהעבודה, מדובר על מכונית שניה). נושא שחשוב לי הוא אופציה לבטל כרית אויר לנוסע בצורה מבוקרת באמצעות כפתור, אופציה שהבנתי שקיימת בחלק מהרכבים. העדפות נוספות - רכב בטוח, אמין, תא מטען גדול ואם אפשר - גם מהנה. תודה מראש.
  2. שלום לכולם, אני חדש בפורום - אז נעים להכיר. איזה המלצות אתם יכולים להעביר לגבי : שמן מנוע ושמן גיר - צמיגות, מינרלי/סינתטי/חצי-סינתטי, יצרן. מהמנוע יש לי רעש של מעין תקתוק. עפ"י המוסכניק מדובר ברעש עקב שחיקה במובילי שסתומים ?! למנוע (1400 ABD) יש שסתומים (בעצם מנגנון כיוון שסתומים) הידראולי. הקילומטרז' של האוטו הוא כ-220,000 ק"מ. צריכת השמן זניחה (כחצי ליטר בין טיפולים). לאור זאת - איזה שמן מנוע מומלץ ? שמן גיר לא הוחלף ב-80,000 ק"מ האחרונים (רק בדיקה כל טיפול). לא ידוע לי מה נעשה קודם לכן (קניתי אותו עם 140,000 ק"מ). העברת ההילוכים קצת קשה (קשה לי להשוות לרכבים דומים). האם מומלץ להחליף שמן גיר ? אם כן - לאיזה ? ואחרון חביב (בינתיים) - איזה צמיגים אתם ממליצים להרכיב (13 175/70) ? השיקולים : נוחות נסיעה, אורך חיים, אחיזה (בעיקר ברטוב), מחיר. לאיזה מחיר צריך לצפות ?
×
×
  • תוכן חדש...