היי,
מידי פעם יש לי בעיית התנעה ברכב מסוג פולקסווגן פולו ידנית שנת 2003,
ישנו נורה צהובה מהבהבת עם ציור של רכב ובתוכו מפתח,
הנורה מונעת מהרכב להניע,
היום למשל נתקעתי ככה שעה שלמה עד שבסוף אכישהו הנורה לא הבהבה והצלחתי להניע את הרכב,
אין אימובילייזר או אזעקה לרכב וכמובן שהמפתח מקורי של הרכב,
ידוע לכם מה יכולה להיות הבעיה?
תודה רבה מראש,
אמיר.