Jump to content

משה שרון

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של משה שרון

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. האם נוזל הדראולי לגיר אוטומט(DEXMATIC 3) מתאים גם להגה כוח לרכס סוזוקי בלנו 1996 או יונדאי אקסנט 2001. אשמח לקבל תשובה. תודה!
  2. יש לי נוזל הדראולי מסוג DEXMATIC 3 האם זה מתאים לשימוש בתור נוזל להגה כוח ברכב מסוג סוזוקי בלנו 1996 או יונדאי אקסנט 2001? תודה!
  3. תודה רבה! האם הנוזל שציינת מתאים גם לרכב מסוג יונדאי אקסנט 2001?
  4. שלום, יש לי רכב מסוג סוזיקי בלנו שנת 1996, חסר לי קצת נוזל במיכל של שמן ההגה(הידראולי). האם אפשר לשים נוזל בלמים או שצריך נוזל מיוחד ? במידה וצריך נוזל מיוחד אשמח לקבל את שם הנוזל. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...