שלום לכולם
אני בתהליך חיפוש של מאזדה 3 2006 ולקחתי כמה לבדיקה .
היום (שישי) לקחתי מאזדה 3 2006 1600 סמ"ק למכון דינמומטר
והבוחן אמר לי שיש נזילת שמן גיר בחיבור (כנראה בין המנוע לגיר ..או בין הגיר לחלק אחר שלו ) בכל אופן הוא אמר שצריך לשים לב ואולי צריך להפריד את הגיר ולאטום מחדש...מה המשמעות של ההפרדה? מה הנזק של מוסך לא מקצועי יכול לגרום? מה העלות בערך?
בגדול הרכב נקי מתאונות ,מנוע תקין ,גיר תקין , מצבר מקורי .
מה דעתכם?
שבת שלום וחג שמח
אבירם