אהלן חברים,
לפני כחודש התחדשתי במאזדה CX5 - ולצערי מערכת המולטימדיה הבסיסית שמגיעה אתה מאכזבת מאוד.
הסאונד לא משהו, אין תמיכה בעברית, ולא ניתן לראות תיקיות ב USB .
הדילמה שלי עומדת בין שדרוג למערכת מולטימדיה תואמת CX5
שבה יש עברית, DVD , חלוקה לתיקיות ב - USB, וחיבור מלא להגה - אך עדיין מדובר במערכת סינית עם סאונד חלש!
או להתקין דאבל דין של פיוניר (8550) - שהחיבור שלה להגעה אינו מלא (ללא חיבור למענה/ניתוק שיחה) .
אשמח לדעתכם בנושא .
תודה
אבי