אהלן,
יש לי בעיה כבר כמה חודשים שאף אחד לא הצליח לפתור, אני אשמח לשמוע מה דעתכם
יש לי את ה Ford Focus החדשה בערך שלושה חודשים, ומאז שקיבלתי אותה יש רישרושים שנשמעים כמו חיכוך של פלסטיקה בצד הימני של הרכב בתוך תא הנהג. רעש שנשמע כמו טיקים כאלה בין פלסטיקים
הבעיה קיימת בעיקר בנסיעה עירונית, בנסיעה על כביש משובש...
צירפתי תמונה שמראה את האיזור שנראה שהרעש בוקע ממנו
הרכב היה במוסך מספר פעמים, בהתחלה אמרו שסידרו חוטים שלא היו מוחזקים טוב, אבל הרעש עדיין נשאר והם טוענים שעכשיו אין רעשים.
האם מישהו נתקל בבבעיה ? אני אשמח לכל רעיון\עצה...
תודה מראש !