Jump to content

ford_focus

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ford_focus

  1. לפי מה שאני הבנתי, במוסך הם פירקו את הפלסטיק שעל הקורה הימנית והרכיבו חזרה. אני לא ניסיתי לנסוע בעצמי עם עוד מישהו, אני באמת אעשה את זה, כי העובדים בליסינג ממש לא מבינים עניין.. הקטע הוא שלא בטוח שהרעש נובע מהקורה הימנית. יש מצב שזה מאיזור הדש בורד (קצת יותר שמאלה ולמטה), ואני לא בטוח אם אפשר לפרק ולבדוק את זה... תודה
  2. גם אצלי מדובר ברכב חדש 2012 בליסינג ניסיתי לתת דחיפה וכו' בכל מיני איזורים אבל זה לא עזר הרכב נלקח למוסך בשביל לבדוק התקנות מקומיות שנעשו עליו, ומצאו שם כבל רופף. אבל גם אחרי שסידרו את זה עדיין הרעשים קיימים... אני שומע את הרעש בכל פעם שיש שיבושים בכביש והאוטו קופץ קצת זה לא קורה דווקא בתחילת נסיעה ו\או בעליה יכול להיות שזה נובע מהדבקה לא טובה של השימשה הקידמית ? החבר'ה מהליסינג בכלל לא מקצועיים ולא יודעים מה לעשות עם זה...
  3. אהלן, יש לי בעיה כבר כמה חודשים שאף אחד לא הצליח לפתור, אני אשמח לשמוע מה דעתכם יש לי את ה Ford Focus החדשה בערך שלושה חודשים, ומאז שקיבלתי אותה יש רישרושים שנשמעים כמו חיכוך של פלסטיקה בצד הימני של הרכב בתוך תא הנהג. רעש שנשמע כמו טיקים כאלה בין פלסטיקים הבעיה קיימת בעיקר בנסיעה עירונית, בנסיעה על כביש משובש... צירפתי תמונה שמראה את האיזור שנראה שהרעש בוקע ממנו הרכב היה במוסך מספר פעמים, בהתחלה אמרו שסידרו חוטים שלא היו מוחזקים טוב, אבל הרעש עדיין נשאר והם טוענים שעכשיו אין רעשים. האם מישהו נתקל בבבעיה ? אני אשמח לכל רעיון\עצה... תודה מראש !
  4. אהלן, יש לי בעיה ממש מוזרה: יש לי דיבורית מובנית ברכב (Ford Focus החדשה) יש לי טלפון מסוג HTC Desire HD חיברתי את הטלפון לדיבורית ובהתחלה הכל היה בסדר אחרי בערך חודש התחילה לי הבעיה: בכל פעם שאני מתניע את הרכב, הדיבורית מתחברת וזה נכנס לי למצב שיחה ומנתק את המוזיקה בגלל זה. ז"א שכל פעם שאני מתניע, אני כאילו מדבר בטלפון. ניסיתי לחבר טלפון אחר לדיבורית ברכב והבעיה לא הייתה קיימת ניסיתי לחבר את הטלפון שלי לרכב אחר מדגם זהה לחלוטין וגם שם הבעיה לא הייתה קיימת אם למישהו יש מושג איך אפשר לסדר את זה או רעיון מה לעשות עם זה, אני אשמח לכל עצה... תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...