Jump to content

ozhayun1991

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של ozhayun1991

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם. אני מעוניין לקנות יונדאי קופה שנת 2007 מנוע 2.0 ידני. מישהו יכול לתת לי עליה חוות דעת ופרטים לגבי הרכב, צריכת דלק, ביטוח, מנוע, גיר וכו' ועם היה ספורטיבית?! ועם היה שווה מחיר של 67K או שעדיף רכב אחר. תודה יום טוב.
×
×
  • תוכן חדש...