Jump to content

אורגרין

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אורגרין

  1. עולה חדש מעוניין להעביר את המכונית שלו במתנה לאזרח ישראלי. חלפה רק שנה מאז רכישת הרכב. כמה מיסים הוא צריך לשלם על כך ואיך עושים את זה?
  2. עולה חדש רכש מכונית לפני שנה. היום הוא עוזב את הארץ ורוצה לתת את המכונית במתנה לאזרח, שאינו עולה חדש. איך הוא מעביר בעלות? ומה זה אומר לגבי המיסים? האם הוא צריך לשלם עכשיו את המכס שלא שילם לפני שנה? יש למישהו מושג?
×
×
  • תוכן חדש...