Jump to content

סמיסימון

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סמיסימון

  1. אגב, מה ההמלצה? ללכת חזרה אל המוסך, ולדרוש שיחליפו את כל הנוזל, ולא רק את הכמות הקטנה שהחליפו? או שמא משהו אחר? סה"כ חבל על הכסף שזה עלה.
  2. אז ככה, אני בירושלים - כך שקיימים כמה מוסכים מורשים. מה שאכן יוצר תחרות. יש אולי ארבעה (או שלושה). השאלה אם אתקשר מראש, האם יסכימו לתת באופן גורף 10% הנחה על עבודה וחומרים? במוסך הזה שטיפלתי, את ה-15% הנחה על העבודה קיבלתי אחרי שהודיעו שלא יתנו לי בעתיד שום הנחה.
  3. לפני שלושה חודשים רכשתי פורד פיאסטה בת שנתיים ותשעה חודשים. בעוד כמה ימים ימלאו לה שלוש שנים. קילומטרז' היום - 25000 ק"מ. חזרתי מהטיפול טסט ובדיקה של שלוש שנים. יצאתי נפעם. זה מה שקיבלתי בקבלה. טיפול 45000 קמ או 36 חודשים - 203, לאחר 15% הנחה - 172.55 ש"ח. החלפת נוזל בלמים - 90, לאחר 15% הנחה - 76.50 ש"ח. פ/ה 2 צלחות בלימה קדמי - 261.00, לאחר 15% - 221.85 ש"ח. עד כאן עלויות "עבודות". "עבודות חוץ" אגרת רישוי שנתי - 82.00 ש"ח. "חחלפים" FE 17144387 - מסנן שמן מנוע פוקוס 2+פי#. כמות 1. 52.60 ש"ח. 5W30 - שמן מנוע 3.80 ליטר, סה"כ 239.40 ש"ח. 8 6618 - דיסקית נחושת לפקק אגן שמ - כמות 1 - סה"כ 2.20 ש"ח. 8 1113 - ספרי ניקוי והמסת שומנים - כמות 1 - סה"כ 30.00 ש"ח. 98 1507 - נוזל בלמים CC DOT4 SUPER - כמות 0.30, סה"כ 48.40 ש"ח. FE 1679853 - צלחת בילום קד' פיאסטה, כמות 2, סה"כ 611.90 ש"ח. (בטלפון אמר שזה לא חובה להחליף אבל מומלץ מאוד שאם לא אחליף יהיו המון רעשים ואין אחריות על כל מיני דברים אחרים). FE 1749322 - סיקיות בלם ק' פיאסטה - 1 כמות - סה"כ 441.30 ש"ח. FE 1516725 - מסנן אוויר פיאסטה 09' - כמות 1 - 167.00 ש"ח. עד ה"עבודה" קיבלתי 15% הנחה, וגם זה תוך כדי הבטחה שלא אקבל זה את פעם הבאה. על שאר הדברים לא קיבלתי בכלל הנחה. כל העסק הזה נראה לי קצת מפוקפק. מדובר כמובן במוסך מורשה. סה"כ שילמתי 2,489 ש"ח. השאלה - איך והאם אפשר להוריד מחירים??? האם נגזר דיני מעכשיו לשלם על דברים לא ידועים מחירים לא ברורים וכנראה גבוהים? איך ממשיכים מכאן והלאה, לפעמים הבאות. מתי אפשר ומתי כדאי לעשות מאמצים בעניין?
×
×
  • תוכן חדש...