לא מתקמצן... פשוט לא הכרתי
אבדוק גם במחירון לוי יצחק.
אבל בהנחה שזה פחות או יותר הסכום - כדאי ללכת על רכב אחר ללא תאונות או שהמחיר שווה את התיקונים העתידיים לבוא בגלל מצבו ?
תודה על העזרה
המחירון הוא 57000 לפי YAD2 ורוצים עליו 40000 ש"ח.
המוכר אמר שעברה תאונה קטנה (ע"י אשתו) ולא תאונה קשה.
לפי מה שאתה אומר עבר תאונה לא קלה... האם שווה להמשיך ולהשקיע זמן ברכב הזה או לעבור הלאה?
האם המחיר הוא טוב , למרות היסטוריית הרכב ?