קורה פה משהו מאוד מוזר,מצד אחד הלקוח מקבל מידע שגוי!
ונכנסתי ללינק של מר גיא היקר,למקרה שלא שמתם לב,יש שם השוואה בין 4 רכבים!
הרכב מגיב במומנט נמוך!
בדיוק כמו הרכב הרביעי במשוואה שלו "האסטרה"!
מעניין שבשירשורים קוטלים פה את הרכב(האסטרה) ופה מגיע אותו הרכב,ואתם יודעים מה,פרט ל 10 כריות אויר לא ראיתי שום הבדל
לא במומנט.לא בגיר,ולא במרכב מהאסטרה!
תקרא שירשורים על אסטרה טורבו ואז תבין לאן אתה נכנס ,כי בעצם,כל ליכלוך שנאמר על האסטרה שקול גם לשברולט, כי זה אותו רכב.
רק שמשום מה עם שברולט כולם עדינים בניסוח.
שניהם רכבים מעולים אבל אותו הרכב בדיוק!! אני לא מבין איך בכלל עושים השוואה לאותו רכב?
עושים פה רצח אופי לאופל,שלדעתי משתלמת יותר,יפה יותר,מעניינת יותר ,ומאובזרת יותר(רואים שלא הייתם באופל לאחרונה)
לפני שנתיים האתר הזה היה "נקי" יותר וברור יותר.
הרכב הזה שקול לאסטרה,ואתה יודע מה,תבדוק ותראה!
אני אישית הייתי הולך על ההונדה!
אתה ברומא אז התנהג כרומאי!