Jump to content

suumuu`

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי suumuu`

  1. לא קיים חיבור טלפון כזה.....או שטעית או שהם החליפו טלפון או שהם כבר לא קיימים.... תודה בכל זאת.
  2. אני מעוניינת להתקין ברכב שלי: "קאיה ספורטאז'" וו גרירה על מנת לגרור קרון סוסים. מה עלי לעשות והיכן? (אישורים, טסטים, התקנה וכ'ו אני פשוט לא מבינה בזה בכלל ) בנוסף, כמה בערך זה צריך לעלות? ואשמח להמלצות על מקום התקנה בסביבות נתניה. תודה, מיכל.
×
×
  • תוכן חדש...