שלום ותודה לכל העוזרים.
ברשותי פורד פוקוס שנת 2004 ,נפח 2.0 .
כאשר המנוע עובד בסרק הוא רועד,לפעמים אפ נכבה בתחילת נסיעה.
יש לציין שהטורים בין 600-700
כשאני נותן מעט גז הרעידות נעלמות,
במקביל דוושת הברקס קשה כאילו מגבר הבלם לא עובד אך לאחר כמה דקות בנסיעה תופעה זאת נעלמת.
ניגשתי למוסך בדק פלאגים ,חוטי הצתה ,בוסטר ,בריחת ואקום מהסעפת, ניקה חיישן air flow, ניקיתי מצערת
הכל תקין.
שלח אותי לסריקת תקלות: קיבלתי שלושה קודים
א. P1132 ב. P0340 ג. P 0113
כמדומני חיישן קאמשאפט ,חיישן טמפרטורת יניקת אויר,חיישן חמצן
שאלתי היא האם הגיוני ששלושה חיישנים הולכים יחד, או שמא יש פה איזה תגובת שרשרת?
ואם סימנים אלו שציינתי קשורים להשפעת החיישנים?
תודה.