Jump to content

יבגני ב.

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יבגני ב.

  1. שלום לכולם. שאלה כזאת: האם קיים בטבע (ובארץ בפרט) חיה כזאת עם ת.הילוכים אוטומתית או שכל ההונדות עם 5 דלתות באות עם ת. רובותיות ו ידניות בלבד ? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...