Jump to content

thebomb2

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי thebomb2

  1. שלום, יש לי שברולט קרוז ועוד רגע אני סוגר איתה 3 שנים. קניתי אותה מUMI פ'ת עם אפשרות לטרייד אין, אני מעוניין להחליף אותה וגם לקחת רכב שצריכת הדלק שלו היא נמוכה יותר. האם כדאי לקחת דגם מסויים שמציעים בUMI (שגיא מוטורס פ'ת) או שכדאי למכור בשוק הפרטי ולקנות לבד? איזה דגמים אתם ממליצים? גם רכב קטן יותר ממשפחתי בא בחשבון תודה
×
×
  • תוכן חדש...