קיבלתי לא מזמן הצעה טובה לג'ימני 1999 במצב טוב מאוד.
הבעלים של המכונית החליף לא מזמן מנוע (13,000 ק"מ), טרנספר, ובלמים. למכונית יש נעילה אחורית ומיגון חלקי.
רציתי לשאול אם שווה לקנות ג'ימני משנה כזו? כלומר, האם השנתונים הגבוהים יותר, יותר טובים לשטח?
שחכתי לציין שהמכונית הולכת להיות אך ורק לשטח ככה שלא אכפת לנו איך היא על הכביש (למרות שאנחנו יודעים שלא ממש טובה על הכביש).
וגם במידה ונקנה איזה עוד שיפורים דרושים לג'ימני על מנת למקסם ביצועים בשטח? (לא צריך משהו מטורף פשוט ראיתי בכמה שרשורים שצריכים להוסיף כמה פרטים).
תודה.