האם מישהו כאן שם לב לתופעה שמכוניות של חברות הליסינג שמעורבות בתאונות תובעות סכומים מופרכים על נזקים שלא היו ולא נבראו... ?
הם לעולם לא יודו באשמה לתאונה וישלמו את הנזק... הם תמיד יגררו אותך למשפטים, צודקים או לא צודקים, והם יוציאו לך את המיץ עד שלא תוכיח מעל לכל צל של ספק שלא אתה אשם בתאונה... ושאתה למעשה הוא הנפגע !
לדעתי ואין לי ספק בכך שהם עושים קומבינות עם שמאים ומוסכים, מפברקים חשבוניות ומביאים תמונות של נזקים שלא היו ולא נבראו (ולא אתפלא אם הם משתמשים גם בפוטושופ)... ואת הכסף כמובן משלשלים לכיסם...
נגיעה קלה בפגוש של מכונית ליסינג מאחור - אפילו שיפשוף אין, והתביעה בדרך, שיכולה להגיע גם לעשרות אלפים !
האם יש כאן בפורום עוד נפגעים?
האם ניתן לעשות משהו כדי למנוע מהם את המעשים האלה, למעשה החברת ביטוח של המבוטח נושאת ברוב הנזק וזה צריך להיות גם אינטרס שלהם להלחם בתופעה, אבל למבוטח יש השתתפות עצמית שצריך לשלם וזה גם מגדיל לו את הפרמיה בגין העדר תביעות...