שלום לכול העוסקים במלאכה..........היום הודיעו לי שהרכב שלי אאודי 98 A4 טורבו כבר ללא טורבו.......כל נסיונות ההחיאה עלו בתוהו והמכונאי נאלץ לקבוע את מותו של הטורבו במקום !!! רציתי לדעת איזה טורבו מומלץ לי להרכיב על האוטו ??? נ.ב האוטו לא משופר כללללללל חוץ מאיתותים שקופים !!!! ורוב הזמן אני נוסע כמו "גרישה" ולא עובר 3000 סל"ד. הרכב ידני. תודה רבה לכל מי שיעזור לי כאן כי אני כבר מיואש מכל העצות של .......שים גארט T3/04B הוא יבעט בך טוב........אני רגוע מאוד וצריך משהוא אמין כמו הK03 שיושב לי מת שם...