Jump to content

HODCAR

  • הודעות

    27
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי HODCAR

  1. אני ואבא שלי חושבים לקנות אותו בשבילנו ... אני רוצה לשמוע אנשים שיש להם אותו מה הם אומרים אוטמטית גרסא Style . הבנתי שצפוף ממש בתוך הרכב .. זה באמת כ"כ מטריד ? וכמה יקר הביטוח צעיר וכל השטויות האלו
×
×
  • תוכן חדש...