Jump to content

michaz24

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של michaz24

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני הזמנטי קיה פיקנטו ובסוף אפריל תחילת מאי מקבל ,פעם קראתי בחור שכתב על קניה בחול והתקנה על ההגה של קיה פיקנטו שליתה על המדיה או על הפלפון בצד ימין של ההגה פשות בחול זה מגיה עם ובערץ זה גירסה בלי השליטה מההגה האם מי יודעה משהו על זה . מיכה
×
×
  • תוכן חדש...