Jump to content

loiode3

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של loiode3

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי סאב 1000 וואט לאוטו אני רוצה לחבר אותו למחשב... אני צריך מגבר... איזה מגבר אני צריך כדי לשמוע את הבאס חזזזק
  2. גם אני יש לי סאב של אוטו 1000 וואט אני רוצה לחבר אותו למחשב אז אני אני צריך מגבר... אבל אני לא יודע איזה מגבר אני צריך מגבר ביתי או מגבר של אוטו אך אני מחבר כמה עולה המגבר אזה מגבר אני צריך אזה דגם כמה עולה....... בבקשה אני צריך עזרה תודה.
×
×
  • תוכן חדש...