Jump to content

boazem

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של boazem

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, זוהי הודעתי הראשונה בפורום, שמח להצטרף לקהילה. ברשותי וולוו S40 שנת 2006, הרכב אצלי כשנה, נרכש מטרייד אין של וולוו. הרכב עשה 180 אלף ק"מ, אך המנוע חדש, הותקן לפני כשנה לפני שרכשתי אותו, סה"כ המנוע עשה 30 אלף ק"מ. מזה כחודש החלו רעידות במנוע, במהירות של מעל 60 קמ"ש ולפעמים בסיבובים, יצויין שהרעידות נפסקות כשאני מוריד את הרגל מהגז. כשנכנסתי למוסך (מוסף מורשה של היבואן) לצורף טיפול 30 אלף, העלתי את בעיית הרעידות. בבדיקת מחשב לא נתגלו תקלות מהותיות במנוע. בדיקה על הליפט, הראתה נקישות חזקות מכיוון צירייה ימנית. פירוק הצירייה הראה גומייה קרועה ובריחה של כל הגריז החוצה, התפוח ייבש, והמפרקים הפנימיים שחוקים. המכונאי טען שבשלב ראשון הוא ינקה וימלא את הכל בגריז ויחליף גומיות בשביל למנוע החלפה של כל הציריה. התיקון לא עזר בצורה מלאה, עדיין ישנן רעידות קלות יותר מלפני התיקון אבל קיימות, . לטענת המוסך, אין ברירה אלא להחליף את כל הצירייה ולא כדאי להמשיך לנסוע בצורה כזו. הצעת המחיר להחלפת צירייה חדשה עומדת על קרוב ל4000 ש"ח !! (חדשה ומקורית של וולוו), הצעת מחיר לצירייה מפירוק או תחליפי עדיין לא קבלתי (היה זה יום שישי לקראת סגירת המוסך). האם מדובר במחיר מופרז? מה מומלץ לעשות? לנסות להשיג בצורה עצמאית את הצירייה, או לפנות למוסך שאינו מורשה שיבצע את ההחלפה כולל החלק ע"מ להוזיל עלויות? שאלה נוספת, למרות שבבדיקה על הליפט שמעתי רעשים ברורים מצירייה ימנית, ייתכן שהרעידות נגרמות בכל זאת ע"י המנוע (כוייל פגום, בעיות הצתה, בוכנה לא עובדת...)
×
×
  • תוכן חדש...