Jump to content

רויטל בלומי

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רויטל בלומי

  1. תודה על התשובה המהירה ! אני בהחלט מתכוונת לקחת למכון שאני אבחר. אבל האם שני הליקויים האלו בעייתים ברמה של להתרחק מהאוטו או שלאחר תיקון\החלפה זאת תחשב קנייה טובה? והחברה צריכה לתקן לי את זה, נכון? להתעקש? שוב תודה, רויטל
  2. היי לכולם, אני מתכוונת לרכוש פורד פוקוס 2009, 60 ק"מ באחת מחברות הליסינג. הרכב הוצג בפניי עם בדיקת קומפיוטסט שעבר לפני כחצי שנה והוא תקין למעט שלושת הסעיפים הבאים (בדיוק כמו שכתוב בטופס): 1.סרן קידמי ומערכת היגוי- מערכת היגוי: מנוע/ משאבת הגה פגום, נזילת שמן 2. שלדת מרכב- תקוני מרכב משמעות נמוכה, סימני פגיעה דופן שמאלי, הוחלפו חלקי מרכב, כנף קדמית שמאלית הוחלפה, תקוני מרכב וצבע, מעיכות/מעוך/שריטות צבע+פגמים, נזק לפגושים 3. מערכת בלמים ללא פרוק גלגלים: בלמים קדמיים: לתקן רפידות השאלה שלי היא מה המשמעות של סעיף 1 ו- 3? בסעיף 1, נזילת שמן ממערכת ההיגוי- ממה זה יכול לקרות ואיך מטפלים בזה? מה העלות המשוערת של זה? והאם זה משהו שאני יכולה לחייב את החברה שמוכרת לי את הרכב לתקן את זה טרם המסירה? ולגבי סעיף 3, בלמים קדמיים לתקן רפידות - האם זה נורא? הגיוני לרכב הזה? בגדול, כפי שבטח מבינים מהשאלות שלי, אין לי ניסיון עם רכבים כלל, זהו הרכב הראשון ואני רוצה להיות בטוחה שאני עושה עסקה טובה. אשמח לתשובה מהירה, אני אמורה ביום א' הקרוב להשלים את תהליך הקנייה (ניתנה מקדמה זעירה על העסקה) תודה מראש, רויטל
  3. היי לכולם, אני מתכוונת לרכוש פורד פוקוס 2009, 60 ק"מ באחת מחברות הליסינג. הרכב הוצג בפניי עם בדיקת קומפיוטסט שעבר לפני כחצי שנה והוא תקין למעט שלושת הסעיפים הבאים (בדיוק כמו שכתוב בטופס): 1.סרן קידמי ומערכת היגוי- מערכת היגוי: מנוע/ משאבת הגה פגום, נזילת שמן 2. שלדת מרכב- תקוני מרכב משמעות נמוכה, סימני פגיעה דופן שמאלי, הוחלפו חלקי מרכב, כנף קדמית שמאלית הוחלפה, תקוני מרכב וצבע, מעיכות/מעוך/שריטות צבע+פגמים, נזק לפגושים 3. מערכת בלמים ללא פרוק גלגלים: בלמים קדמיים: לתקן רפידות השאלה שלי היא מה המשמעות של סעיף 1 ו- 3? בסעיף 1, נזילת שמן ממערכת ההיגוי- ממה זה יכול לקרות ואיך מטפלים בזה? מה העלות המשוערת של זה? והאם זה משהו שאני יכולה לחייב את החברה שמוכרת לי את הרכב לתקן את זה טרם המסירה? ולגבי סעיף 3, בלמים קדמיים לתקן רפידות - האם זה נורא? הגיוני לרכב הזה? בגדול, כפי שבטח מבינים מהשאלות שלי, אין לי ניסיון עם רכבים כלל, זהו הרכב הראשון ואני רוצה להיות בטוחה שאני עושה עסקה טובה. אשמח לתשובה מהירה, אני אמורה ביום א' הקרוב להשלים את תהליך הקנייה (ניתנה מקדמה זעירה על העסקה) תודה מראש, רויטל
  4. שלום, אני חדשה בענף הרכבים (רכב ראשון) וחייבת לרכוש רכב עד הסוף שבוע הקרוב, לכן מתלבטת בין שתי הצעות שניתנו לי ואשמח לייעוץ דחוף- הצעה ראשונה ניתנה מאוטו סנטר (מבית הרץ) סיריון, 2009, 70,000 קילומטר, מהשכרה, והם נותנים שנתיים אחריות מקיפה או 25,000 קילומטר ראשונים+ 3 טיפולים חינם= 52,000 ש"ח. הצעה שנייה מחברה בשם גלאופ מוטורס בחולון (לא מכירה אותם ואשמח לדעת אם מדובר בסוחרים פרטיים או בחברת ליסינג מכובדת) סיריון, 2010, מליסינג, 70,000 קילומטר, שנה אחריות יצרן= 55,000 ש"ח בשניהם אין תאונות, מתחייבים בבדיקה.. אני יודעת שעדיף מליסינג, כי אז הערך של הרכב פחות נשחק במעמד המכירה בהשוואה להשכרה, אבל מפחדת מקנייה של רכבים במגרש לא ידוע וליפול על נוכלים מה עדיף? תודה, רויטל
×
×
  • תוכן חדש...