שלום,
אני חדשה בענף הרכבים (רכב ראשון) וחייבת לרכוש רכב עד הסוף שבוע הקרוב, לכן מתלבטת בין שתי הצעות שניתנו לי ואשמח לייעוץ דחוף-
הצעה ראשונה ניתנה מאוטו סנטר (מבית הרץ) סיריון, 2009, 70,000 קילומטר, מהשכרה, והם נותנים שנתיים אחריות מקיפה או 25,000 קילומטר ראשונים+ 3 טיפולים חינם= 52,000 ש"ח.
הצעה שנייה מחברה בשם גלאופ מוטורס בחולון (לא מכירה אותם ואשמח לדעת אם מדובר בסוחרים פרטיים או בחברת ליסינג מכובדת)
סיריון, 2010, מליסינג, 70,000 קילומטר, שנה אחריות יצרן= 55,000 ש"ח
בשניהם אין תאונות, מתחייבים בבדיקה..
אני יודעת שעדיף מליסינג, כי אז הערך של הרכב פחות נשחק במעמד המכירה בהשוואה להשכרה, אבל מפחדת מקנייה של רכבים במגרש לא ידוע וליפול על נוכלים
מה עדיף?
תודה,
רויטל