Jump to content

yossi taieb

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yossi taieb

  1. הקומפוננטים על -3db בחיתוך של הטויטרים ישנם חיתוכים נוספים?
  2. שלום לכולם,אני חדש פה בכל העסק... בכל מקרה שאלתי היא כזו יש לי סוזוקי בלאנו מותקן בה סט קומפוננט מורל הייבריד 2 . הסט אמור להשמע טוב אך אני מרגיש שהוא לא מנוצל בכלל יכול להיות שזה מפני שהדלת לא מבודדת? המגבר שלהם זה jbl 1004 אשמח לתגובה.
×
×
  • תוכן חדש...