Jump to content

Yaroncars

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Yaroncars

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אז תחזור להונדה משום שבהונדה אתה יודע בדיוק מה את קונה ולא מוכרים לך טכנולוגיות אתידניות שאין בינן לבין איכות , אמינות ובטיחות נהיגה דבר.
  2. התמונות די מטעות. ראיתי אותן נוסעות אתמול בכבישי הצפון והיא יפה אמיתית. ומעבר לזה אוסר לשכוח שמה שבאמת חשוב הוא רמת האמינות והבטיחות שהרכבים של הונדה מקנים לנוהגים בהן
×
×
  • תוכן חדש...