בינתיים אני ממשיך לנקות ולפרק, מיכל הדלק הוסר היום ומצבו טוב ומעודד.
חוץ מהעבודה המכנית המקיפה, צפויה לי עבודת "פחחות" לא פשוטה, חלקה נובע מהתיישנות החומר וחלקה מתאונות קלות שהיו בזמנם לסבי ולא בדיוק תוקנו כראוי. ישנם חלקים בגוף הפיברגלס שאני אאלץ ממש לפסל או להעתיק בשבלונה מקוביה אחרת, ויש גם כל מיני חלקי מסגרת מברזל שהוטבעו/ נבנו בתוך הפיבר ומצבם דורש בדיקה מעמיקה ואולי ייצור מחדש.
יהיה כיף!