Jump to content

sloved

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sloved

  1. בוקר אור וחג שמח לכולם יש לי דאבל דין pioneer avh-4600bt משום מה כשאני בא לנגן סרט הוא כותב משהו באנגלית על המסךך , יש סאונד אבל אין תמונה , הלכתי למתקין הוא סידר לי את זה עם איזה משהו בחוטים , אחרי כמה ימים (שלא ראיתי סרטים) באתי להכניס דיסק ושוב הוא כתב לי את אותו הדבר.... מה הבעיה כאן ? מישהו יכול להסביר לי איך אני עוקף את השטות הזאת של הבלם יד או לא יודע מה ? אני לא כלכך מבין בזה , אבל מבטיח שאם תסבירו לי איך לעשות אני אצליח... (יש לי חוש טכני אני טכנאי פלאפונים במקצוע ) מרוב מדריכים ביוטיוב כבר התערבבתי עם עצמי.... והחלטתי לפנות לכאן בתקווה שמישהו יגיד לי איך פותרים את זה אחת ולתמיד
  2. אהלן ושבוע טוב לכולם !!!! קוראים לי שימי אני בן 28 גר ביבנה בעלים של רנו מגאן 2008 לבנה יפיפייה חובב מושבע של מערכות לרכב ו.... מתחתן ב 30.8 בע"ה שיהייה שבוע טוב לכולם !!!
×
×
  • תוכן חדש...