בוקר אור וחג שמח לכולם יש לי דאבל דין pioneer avh-4600bt משום מה כשאני בא לנגן סרט הוא כותב משהו באנגלית על המסךך , יש סאונד אבל אין תמונה , הלכתי למתקין הוא סידר לי את זה עם איזה משהו בחוטים , אחרי כמה ימים (שלא ראיתי סרטים) באתי להכניס דיסק ושוב הוא כתב לי את אותו הדבר.... מה הבעיה כאן ? מישהו יכול להסביר לי איך אני עוקף את השטות הזאת של הבלם יד או לא יודע מה ? אני לא כלכך מבין בזה , אבל מבטיח שאם תסבירו לי איך לעשות אני אצליח... (יש לי חוש טכני אני טכנאי פלאפונים במקצוע ) מרוב מדריכים ביוטיוב כבר התערבבתי עם עצמי.... והחלטתי לפנות לכאן בתקווה שמישהו יגיד לי איך פותרים את זה אחת ולתמיד