Jump to content

Ostap26

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ostap26

  1. האם ניתן להרכיב מסך בתא כפפות מרכזית מעל מערכת סטריו ? לא מצאתי שום שקע שעליו ניתן לחבר מסך . למי יש נסיון מה ואיך אפשר להתקין שם ?
×
×
  • תוכן חדש...