Jump to content

boxer5

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של boxer5

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הקפצה אף אחד לא ענההה
  2. שלום, יש לי שאלה האם פלאגים של הונדה סיויק שנת 96 מתאימים להונדה אקורד שנת 96 מנוע 2.2?
  3. בדקתי את המשאבת דלק היא עובדת ופעילה על ידי לחיצה ארוכה על הגז בזמן התקלה ועדיין האוטו לא הניעה
  4. ברשותי הונדה סיויק 92 ידנית תיאור התקלה: האוטו לא מניע במזג האוויר קר בבוקר אני צריך להמתין 5 דקות עם סוויץ פתוח ורק אחרי זה , זה מניע רגיל פניתי למוסך נאמר לי שזה בעיית מחשב , החלפתי את המחשב של האוטו אחרי חודש התקלה חזרה על עצמה , ממה יכולה לנבוע תקלה שאני לא מצליח להניע את האוטו עד שלא עוברים 5 דקות עם סוויץ פתוח . משהו נוסף שרציתי לציין במידה והאוטו חם האוטו מניע ישר והבעיה לא קוראת.
×
×
  • תוכן חדש...