ברשותי הונדה סיויק 92 ידנית
תיאור התקלה:
האוטו לא מניע במזג האוויר קר בבוקר אני צריך להמתין 5 דקות עם סוויץ פתוח ורק אחרי זה , זה מניע רגיל
פניתי למוסך נאמר לי שזה בעיית מחשב , החלפתי את המחשב של האוטו אחרי חודש התקלה חזרה על עצמה ,
ממה יכולה לנבוע תקלה שאני לא מצליח להניע את האוטו עד שלא עוברים 5 דקות עם סוויץ פתוח .
משהו נוסף שרציתי לציין במידה והאוטו חם האוטו מניע ישר והבעיה לא קוראת.