Jump to content

honda.2006

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי honda.2006

  1. אמרו לאבא שלי 300 שקל על מנת להוציא את ההתראה. מלוח מחוונים כי גם אם אני יסדר את זה ההתראה. לא תצא המחיר סבבה או זה זול יותר
  2. תשמעו אבא שלי דיבר עם המוסך שבו הוא התקין את החיישנים הם אמרו לו שלא יכול להיות קשר בין השניים אבל כן אמרו לו שיכול להיות שהכרית אוויר במושבים הקדמיים שיש באוטו שאחד החוטים יכול להתנתק בשל תזוזת הכסא עד המקסימום זה יתכן? ואם כן איפה נמצאים החוטים בכיסא כך שאני יסדר את זה או שכדאי לשלם 300 שקל לסדר את זה
  3. ההתקנה רשלנית למרות שזה הופיע שבוע לאחר מכן זה יכול להיות?
  4. אני הלכתי לבדוק כמה עולה צבע לאוטו לא מזמן באשדוד ואמרו לי 6 אבל לא רציתי
  5. הרכבת רדיו דיסק בלבד עולה כ100-200 שקל
  6. שלום, נסעתי באוטו ולפתע ראיתי בלוח המחוונים את הסימן srs-נורית חיווי כרית אוויר ורציתי לדעת מה אני יכול לעשות? ומה יכולה להיות הבעיה? האוטו הוא הונדה סיוויק 2006 הגרסא הישנה הערה לפני כשבוע בערך חשמלאי הרכיב באוטו חיישני רוורס אך רק עכשיו התופעה התחילה
×
×
  • תוכן חדש...