הונדה סיוויק שנת 2003, 36,000 ק"מ, 1600 סמ"ק, יד 1. נראית מצוין מבפנים ומבחוץ.
הרכב עבר בדיקה ע"י מכונאי שאני סומכת עליו ונמצא תקין לגמרי, יש צורך בהחלפת רצועת טיימינג.
הבעיה-
הרכב עבר תאונה כלשהי שבעקבותיה הורד מהכביש (התיקון היה כמחצית מערך הרכב)
הרכב עבר בדיקת תקינות (309) ע"י משרד הרישוי ונמצא תקין לחזור לכביש, יש בידי את הטופס.
המוכר הוא לא הבעלים המקוריים של הרכב, אלא בעל המוסך שטיפל ברכב אצלו לאחר שירד מהכביש.
יש לציין שאני מכירה את האדם באופן אישי כבר שנים ולא חוששת מרמאות.
בנוסף גם הוריד הרבה ממחיר המחירון של הרכב.
השאלה היחידה - האם זה שהרכב עבר בדיקת תקינות והוחזר לכביש זה מספיק? יש דברים נוספים שצריך לבדוק?
איך יודעים כמה יש להוריד ממחיר המחירון? (גם בשביל המכירה בעתיד) כמה יש להוריד מערך הרכב?
אשמח לעצות בנושא.