Jump to content

OmerTai

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי OmerTai

  1. שלום לכולם, שמעתי שאתם הפורום הטוב ביותר לייעוץ רכבים. שמי עומר והגובה שלי הוא 2.05 מטר. בגלל שאני לא נמוך במיוחד, חשוב לי שאוכל להיכנס לרכב שאני קונה (: אני מחפש רכב שנוסע, לא מפנק, שיוביל אותי ממקום למקום בלי הרבה תקלות מכניות כמו שהיו לי עד היום עם הדייהו נובירה שלי. אני לא צריך מכונית מאוד חסכונית כי אני גם לא נוסע הרבה - 10-12 אלף קילומטר בשנה. משום שאין לי הרבה כסף ואני יודע שאולי התקציב לא יספיק, במידה ויש לכם הצעה למכונית בסביבות 60 אלף שקל אני אקח הלוואה וישלים את הסכום. עד היום נסעתי על טרנטות וחשוב לי השקט הנפשי מהרכב. אם מעדיף שנה כמה שיותר מתקדמת - אחרי 2005. לגבי קילומטרים, תקלות מכאניות, בזה אני לא מבין. הייתי שמח שתייעצו לי מה שאפשרותי לקנות שכדאי לי. תודה, עומר.
×
×
  • תוכן חדש...